Hvordan du bestiller etiketter

Sjekk ut videoen for å se hvordan du bestiller etiketter i Etikettbutikken.

Trenger du mer detaljert info? Les instruksjonene nedenfor.

Privat eller bedrift?

Først bestemmer du deg for om etiketten din er til privat bruk eller for din bedrift. Valgene du tar har noe å si for behovet din etikett skal dekke.

Kategori

Videre velger du den kategorien du synes passer best for din etikett, basert på bruksområdet. Du kan alltid gå tilbake og velge noe annet.

I hver kategori blir du presentert for inspirasjon til din etikett og bestillingsskjema. I bestillingsskjema vil du alltid se prisen, med mva for seg, på etiketten til venstre og hvor du er i prosessen, til høyre.

Spesifikajsoner

Skjemaet starter med spesifikajsoner – størrelse, form, materiale og antall.
Videre kan du laste opp en egen fil.

Frakt og levering

Frakt og levering er et eget felt og oversikt over din bestilling får du før du går til betaling. Her kan du også gå tilbake og bestille mer.

Betalingsmetoder og -info

I siste steg bestemmer du deg for betalingsmetode og registrere leveringsadresse og e-postadresse for ordrebekreftelse. Faktura er kun forbeholdt bedrifter, og organisasjonsnummer er påkrevd. Alle kunder kan betale via PayPal.

Bekreft din ordre og du vil motta ordrebekreftelse på e-post innen kort tid.